Sondag 16 Mei 2021

LEES 'n BOEK: Chrisjan Visserman en die Jabes-gebed


Chrisjan Visserman en die Jabes-gebed.

L. W. Die Boek is tans slegs as Eboek beskikbaar.

In die boek vertel ek my storie, maar nou opgedateer vanaf die vorige 2009 uitgawe. Baie het daarna verander. 
My storie begin as kind op die plaas. Skool en student.
God was deurgaans getrou! 
Dit wil ek graag met die leser deel!

Ja, ek vertel hoe die Here my gered en geroep het, eers as ingenieur, later as predikant en uiteindelik, deur ’n paar snaakse en partymaal pynlike draaie, uiteindelik in ‘n bediening as Sendingmobiliseerder. 
Hoe het die Here my nie daardeur geseën nie!
Ek deel graag hoe die Here al die pad voorsien het en getrou was…end-uit.
Maar al die jare het my daaglikse Jabes-gebed ‘n sleutelrol in my lewe gespeel. 
Ek deel in hierdie uitgawe veral meer daaroor.

Waarlik; God is getrou en Hy seën mildelik soos nodig.

Soos Jabes het Hy ook ons grondgebied algaande wonderbaarlik vergroot. 

Die boek vertel dit alles!

My wens is dat God, my Hemelse Vader, deur hierdie getuienis verHEERlik sal word.
______________________________________

Spesiale Afslagprys van eBoek: R59

Om die Boek te koop, betaal gerus op die veilige 
PayFast-platform se "Buy Now" knoppie 
Jy kan so betaal met enige 
Kredietkaart of Bank EFT . 
Die boek sal onmiddellik na betaling op u skerm ontvang word 
om te lees of af te laai. 

Buy

Dankie vir jou ondersteuning. 

[Alle inkomste van ons boekverkope word aangewend vir ons 

Chris Visser - Koninkryksfokus
Vir enige Navrae, kontak die skrywer by +27-82-9269364
Of WhatsApp +27 76 4285260

Geen opmerkings nie: